سیما منظر طاهری

دکتر محمد رضا طاهری مشاور سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر و عضو پنل تخصصی به عنوان سخنران کلیدی در دو روز همایش سخنرانی خود را ارائه نموده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر به ابتکار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم و با همکاری نهادها و مراکز تحقیقاتی، علمی پژوهشی و حاکمیتی نظیر، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قم، جهاد دانشگاهی استان قم، دانشگاه قم، سازمان شهرداریها و دهیاریها و مجمع شهرداران کالنشهرهای ایران برگزار شد.

در این همایش دکتر محمد رضا طاهری مشاور سازمان سیما منظر کرج، به عنوان سخنران کلیدی دو روز این همایش، موضوع طراحی پارک تالاب مصنوعی در شهرهای حاشیه کویر با رویکرد اصلاحی و چند وجهی را تشریح کرد.  

مشاور سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با دکترای تخصصی معماری منظر بوده و موضوع رساله ایشان بام های سبز و فضاهای سبز عمودی وتوسعه آن در شهرهای ایران و با تاکید ویژه در کلانشهر تهران است. ایشان اولین دانش آموخته این رشته بوده که پژوهش و تحقیقاتش را با توجه به چالشهای توسعه بام های سبز و فضاهای سبز عمودی در ایران و در شهر تهران و با ارائه راهکارهای عملی به پایان رسانده و  در این راستا مقالات متعدد وسخنرانی های مختلفی ارائه کرده اند.  

دکتر طاهری عضو کارگروه دانشگاه سبز در دانشگاه تهران بوده و به غیر از تدریس در دانشگاه تهران و برخی دانشگاه های داخل ایران، ارتباطات مستمری با شهرداری های کلان شهرها وبخش خصوصی در حوزه های تخصصی منظر داشته و تعداد قابل توجهی پروژه مطالعاتی، اجرایی و مشاوره ایی در کارنامه خود ثبت کرده اند.

مشاور سازمان سیما منظر کرج؛ سخنران کلیدی نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهر های حاشیه کویر

مشاور سازمان سیما منظر کرج؛ سخنران کلیدی نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهر های حاشیه کویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =