5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از اقدامات و توجه ویژه منطقه در راستای خدمت رسانی به محلات کم برخوردار خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اقدامات صورت گرفته در محلات کم برخوردار اظهار کرد: انجام این اقدامات در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب برای توانمندسازی، توسعه و رفاه حال شهروندان در محله‌های کم برخوردار و محروم صورت گرفته است.


کمالی دهقان اجرای عملیات جدولگذاری و احداث کلکتور و روکش آسفالت خیابان مالک اشتر و جدولگذاری و پیاده روسازی و لوله گذاری خیابان انقلاب، احداث زمین چمن مصنوعی درخیابان ناصربخت همچنین احداث و بازگشایی خیابان ۱۲ متری امام زاده محمد را از اقدامات صورت گرفته در این راستا عنوان کرد.


وی اجرای جدولگذاری و آسفالت در شهرک گلها، جدولگذاری و لوله گذاری و روکش آسفالت در خیابان ناصرتنها و جدولگذاری و زیرسازی اراضی شهید ایرانی و جدولگذاری و زیرسازی و روکش آسفالت خیابان طالقانی و ۶ معبر فرعی و احداث کانال در انتهای بلوار شهید ایرانی و ...  را از دیگر اقدامات صورت گرفته در محله حصارک پایین برشمرد.


این مسئول همچنین جدولگذاری خیابان‌های شهید رستمی، صالحی و بهشتی و جدولگذاری و روکش آسفالت خیابان‌های شهید نصیری و سلمان فارسی همچنین جدولگذاری و پیاده روسازی و احداث پارک انتهای خیابان گلایل شهرک موحدین و هدایت آب‌های سطحی و حفر چاه جذبی بلوار حدادی و معابر فرعی را از دیگر  اقدامات منطقه در این راستا برشمرد.


سرپرست منطقه ۵ کرج در پایان از ادامه روند خدمت رسانی در محلات کم برخوردار سطح منطقه خبر داد وافزود: امیدواریم توانسته باشیم با اقدامات صورت گرفته رضایت شهروندان را جلب کرده باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۳ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =