بازدید از بیمارستان کمالی

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج به همراه سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج  از بیمارستان کمالی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز حسین عطائی به همرا عمار ایزدیار سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با حضور در بیمارستان زنان و زایمان کمالی بازدید و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی این مرکز به بیماران قرار گرفت.

 در ابتدای این جلسه دکتر «هاشمیان» رئیس بیمارستان به ارائه گزارشی از وضعیت این مرکز پرداخت و افزود: سلامت زیربنای بسیاری از امور است و نمی‌شود به راحتی و بدون دغدغه از کنار آن گذشت پس بایستی با دست در دست هم دادن و کار گروهی و توان جمعی نیاز مراجعین را برطرف کرد.

دکتر هاشمیان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان بعضی از مشکلات از جمله پارگینگ محوطه وهمچنین بحث های ترافیکی موجود ونداشتن پارکینگ کارکنان بیمارستان، آسفالت محوطه فضای سبز و...  خواستار مساعدت و همکاری شهرداری با تیم مدیریت بیمارستان جهت ارائۀ خدمات بهتر به همشهریان عزیز شد.

 عمار ایزدیار در نشست همفکری و هم‌اندیشی که پس از این بازدید برگزار شد ضمن تبریک انتخاب حسین عطائی به عنوان سرپرست جدید منطقه ۹ خواستار مساعدت و همکاری شهرداری و شورای شهر با تیم مدیریت بیمارستان جهت ارائه خدمات بهتر به همشهریان عزیز شد و با اشاره به ظرفیت بالای این بیمارستان قدیمی در خدمت‌رسانی  به مردم استان البرز گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خوب شهرداری در موضوعات مختلفی از جمله تهیه طرح احداث پارکینگ طبقاتی و ساخت دو مجموعه اداری، ایجاد  فضای سبز بیمارستان، مدیریت پسماند، طراحی و نصب المان مادر و کودک در محوله  ورودی و اصلی این بیمارستان بهره مند  باشیم.

در ادامه نیز سرپرست منطقه ضمن قدر دانی از تیم پزشکی و عوامل و کارکنان بیمارستان  در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای این مرکز درمانی در خدمت‌رسانی، آمادگی شهرداری را در جهت کمک به توسعه خدمات بیمارستان اعلام کرد.

حسین عطائی اظهار داشت: بیمارستان کمالی  از قدمت تاریخی بالایی برخوردار است و این مرکز فوق تخصصی توانسته خدمات مطلوبی را به مردم را ارائه کند. بر اساس این گزارش، در این بازدید گزارشی از عملکرد بیمارستان در حوزه ارائه خدمت به بیماران، پروژه های عمرانی در حال انجام و تعاملات دوسویه بیمارستان با شهرداری ارائه شد.

منتشر شده در تاریخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =