همیاران مترو

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: حضور "همیاران مترو" کمک به فرهنگ‌سازی، ارتقای فرهنگ ترافیکی و فرهنگ استفاده از مترو، با ایجاد بسترهای مناسب همراه آرامش است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ خلیل کوزه کنانی در حاشیه همایش همیاران مترو که با حضور در سه‌ایستگاه راه‌اندازی شده خط۲ قطار شهری کرج برگزار شد، اظهار کرد: همیاران مترو می‌توانند بازوی توانمند ما در ایجاد فرهنگ استفاده از مترو باشند.


وی افزود: ایجاد انگیزه برای همیاران مترو در راستای فرهنگ‌سازی و توجه به قوانین بهره‌برداری از مترو از اهداف این همایش است.


رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج بیان داشت: امروزه با افزایش خطوط مترو و حجم بالای جابجایی در آن می‌توان با کمک گرفتن از همیاران مترو در روند اجرای فرهنگ‌سازی و آشنایی با وظایف مترو در قبال مردم و همچنین مردم در قبال مترو، فضایی ایمن و سرشار از قانون مداری ایجاد کرد.


کوزه کنانی در ادامه اینگونه اقدامات در بهره‌برداری مترو را باعث کم کردن بخشی از هزینه‌های نگهداری دانست و گفت: همیاران مترو با انگیزه بالا می‌توانند همراه ما در خدمت‌رسانی و بهبود خدمات به مردم عزیز در شهر زیر زمینی باشند.

حضور اولین همیاران مترو در قطار شهری کرج

حضور اولین همیاران مترو در قطار شهری کرج

حضور اولین همیاران مترو در قطار شهری کرج


منتشر شده در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =