حسین عطایی منطقه پنج

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج، گفت: طرح ساماندهی تابلوهای شناسایی معابرسطح منطقه با هدف زیباسازی شهری اجرایی شد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای طرح ساماندهی و یکسان‌سازی تابلوهای معابر سطح منطقه خبر داد.
 
عطائی اظهار کرد: در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر سطح منطقه، تمام تابلوهای فرسوده، ناخوانا، قدیمی یا گذرهای بدون نام، شناسایی و مورد بهسازی و نوسازی قرار می‌گیرند.

وی افزود: با تلاش معاونت محیط زیست وخدمات شهری و واحد زیباسازی منطقه در بازدیدهای محله‌محور در طرح ساماندهی تابلوهای معابر تا کنون تعداد زیادی از تابلو معابر به‌منظور بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان شناسایی شده ودرحال باسازی ورفع نواقص می‌باشد.
 
عطائی با بیان اینکه رضایت شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است، ادامه داد: طرح ساماندهی و بازسازی تابلوهای معابر با جدیت در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه تابلوهای شناسایی معابر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیدا کردن نشانی محله‌ها و دیگر اجزای شهر می‌باشد، گفت: تابلوهای تعویض شده دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری، نام کوچه، معبر یا خیابان است.

عطائی در پایان یکی از موضوعات مهم مورد درخواست شهروندان را بهسازی و نگهداری تابلوهای معابر سطح شهرعنوان کرد که به دلایل مختلفی از جمله سرقت، برخورد خودرو یا اجرای پروژه‌های شهری، از محل جمع آوری شده و یا بر اثر گذشت زمان، دچار فرسودگی شد که نیازمند بازسازی است و شهروندان درخواست نصب مجدد آن را دارند که این موضع با جدیت هرچه بیشتراز طریق زیباسازی منطقه درحال پیگیری است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =