2

 سرپرست منطقه ۱ شهرداری کرج گفت: با هدف کاهش ترافیک و سهولت تردد شهروندان، بلوار شریعتی حدفاصل میدان مهران تا میدان استقلال و خیابان‌های برغان و بهار رفع سد معبر شد.

مصطفی خدابین در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای طرح جمع آوری سد معبر در سطح منطقه خبر داد و گفت: همواره مسدود نمودن معابر، پیاده روها و خیابان‌های پر تردد، عبور و مرور عابرین و وسایل نقلیه را مشکل ساز و دچار کند شدن تردد و ترافیک می‌ کند. لذا جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، سهولت در تردد و نظم بخشیدن به آمد و شد در معابر، معاونت خدمات شهری این منطقه اقدام به اجرای طرح رفع سد معبر و جمع آوری آن کرده است.

این مسئول با اشاره به تاثیر بسزای جمع آوری سد معبر در کاهش ترافیک و احتمال بروز تصادفات در خیابان‌ها اظهار داشت: طرح جمع آوری سد معبر از مهر ماه سال جاری با هماهنگی کنترل و نظارت شهرداری کرج، در حال اجرا بوده است و با این معضل شهری برخورد قاطع و جدی صورت خواهد گرفت.

خدابین در ادامه اظهار داشت: مسدود نمودن معابر توسط دستفروشان و یا موانعی که توسط کسبه در معابر قرار می‌گیرد ضمن بوجود آوردن چهره ناموزون در سیما و منظر شهری باعث تضییع حقوق شهروندان و ایجاد ترافیک می‌شود که طرح جمع آوری سد معبر به صورت ویژه در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد:  این طرح در خیابان برغان، خیابان بهار و بلوار شریعتی حدفاصل میدان مهران تا میدان استقلال از ساعت ۱۸ لغایت ۲۳ در حال اجرا است و تا زمان حصول نتیجه مطلوب، به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =