بازدید

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از اقدامات عمرانی در حال اجراء منطقه ۱۰ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین مهاجری عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه ناصر خاکی معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج و رامین بیرجانی مدیر منطقه ۱۰ ضمن بازدید از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از پروژه‌های عمرانی سطح منطقه از برنامه‌ریزی‌های عمرانی پیش رو نیز مطلع شدند.
 
رامین بیرجانی با اشاره به اینکه با تلاش مجموعه عمران منطقه پروژه‌های عمرانی بدون وقفه در حال اجرا است، گفت: جلب رضایت شهروندان مهمترین اولویت مدیریت شهری است و تمام سعی مجموعه شهردای این است که پروژه های عمرانی با تمرکز بر محلات هدف و کم برخوردار به نحوی اجرا شود که ضمن امید آفرینی، تغییرات و آثار پروژه‌ها برای شهروندان ملموس باشد و به بهترین نحو از اقدامات ارائه شده بهره‌مند شوند.

گفتنی است عضو شورای اسلامی شهر از روند پیشرفت پروژه‌ها ابراز رضایت کرد و ضمن تشکر از تلاش مجموعه عمران علاوه بر ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده بر تلاش بیشتر جهت تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی این پروژه‌ها تأکید کرد.

بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ کرج

بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ کرج

بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ کرج

منتشر شده در تاریخ ۱۵ آبان مه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =