چرخ دستی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده چرخ دستی در سطح کلانشهر کرج موضوع را از طریق راه‌های ارتباطی سازمان، گزارش کنند.

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت ساماندهی چرخ دستی‌ها، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، در نظر دارد با هدف تغییر رویکرد جمع‌آوری پسماندهای با ارزش و جلوگیری از فعالیت چرخ دستی‌ها، زباله گردها و مراکز تفکیک زباله، از شهروندان فهیم و دوستدار محیط زیست کمک بگیرد.


وی با اشاره به اینکه چرخ دستی‌های سطح خیابان به صورت یکپارچه جمع‌آوری شدند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده چرخ دستی در سطح کلانشهر کرج موضوع را از طریق راه‌های ارتباطی سازمان، گزارش کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: همکاری شهروندان و تفکیک پسماند از درب منازل و تحویل زباله‌های تفکیک شده به عوامل سازمان مدیریت پسماند، کمک شایانی به جلوگیری از زباله گردی و تردد چرخ دستی‌های غیر مجاز در سطح شهر است.

خسروی گفت: جهت نظارت بیشتر و کنترل عوامل غیرمجاز و کودکان کار و همچنین ساماندهی چرخ دستی‌ها با بررسی طرح‌ها و راهکارهای مختلف، مدل جدید چرخ دستی‌ها و پوشش عوامل تفکیک همانند پاکبان‌های مناطق طراحی شده و به پیمانکاران مربوطه ابلاغ شد تا پس از این عوامل تفکیک مجاز در سطح شهر قابل شناسایی باشند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم هریک از شهروندان در صورت مشاهده موارد فوق از طریق یکی از راه‌های ارتباطی اعم از سامانه ۱۳۷، شماره تماس ۳۲۸۰۱۰۸۲-۰۲۶ و یا ایمیل pasmand.karaj@gmail.com، موضوع را به سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اطلاع دهند.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =