حسین کمالی دهقان

سرپرست منطقه۵ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست منطقه در پاسخگویی به موارد عمرانی سامانه ۱۳۷ خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: این رتبه به دلیل عملکرد به موقع در رابطه با رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، پیگیری مستمر و همکاری با دیگر حوزه‌های اجرایی در رسیدگی به درخواست‌های مردمی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان حاصل شده است.


کمالی دهقان خاطر نشان کرد: معاونت امور عمران و ترافیک منطقه با توجه به ارائه خدمات مطلوب و به موقع به درخواست‌های شهروندان در مهر وآبان ماه سال جاری موفق به کسب عنوان نخست شد، همچنین برای چندین ماه متوالی  در هفت ماهه گذشته سالجاری رتبه نخست را دربین مناطق شهرداری کرج و در سامانه مردمی ۱۳۷ به دست آورد.   


وی ادامه داد: کسب این عنوان نشان دهنده فعالیت‌های مستمر همکاران درحوزه‌های مختلف اجرایی است که جای تشکر و قدردانی دارد.  


این مسئول گفت: این منطقه  باتوجه به کثرت جمعیتی و ساختار سکونتی، با تعداد تماس‌های متعدد با سامانه ۱۳۷ مواجه است که تلاش می‌شود با مدیریت صحیح به تمامی آنها رسیدگی و رضایت شهروندان کسب شود.


سرپرست منطقه ۵ کرج در پایان اظهار داشت: باتوجه به حضور معاونین ومسئولین و همکاران اجرایی در محل سامانه ۱۳۷ و پایش عملکرد منطقه و طی ارزیابی به عمل آمده از سوی سامانه ۱۳۷ کسب رتبه برتری عمران منطقه اعلام که این موفقیت به دلیل تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه در بخش‌های مختلفی شامل توزیع آسفالت، لکه‌گیری، جدولگذاری وپاسخگوی به موقع به شهروندان و... و. کسب شده است.  

منتشر شده در تاریخ ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =