5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته اراضی بایر و زمین‌های خالی رها شده در محدوده شهرداری منطقه ۵ به طور مستمر توسط عوامل معاونت خدمات شهری تسطیح و پاک‌سازی می‌شوند.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از پاک‌سازی زمین‌های بایر و بی‌دفاع شهری و جمع‌آوری چندین کامیون و خاور، شاخه و برگ، خاک و نخاله‌های ساختمانی باهدف رفع مشکلات زیست‌محیطی و آراستن چهره و منظر شهری خبر داد.


کمالی دهقان از تداوم عملیات پاک‌سازی زمین‌های بایر و قطعات خالی به دلیل همجواری با بافت‌های مسکونی خبر داد و افزود: پاک‌سازی و هم‌سطح‌سازی زمین‌های بایر باهدف ارتقاء سلامت و بهداشت محیط شهری، رفع مشکلات زیست ‌محیطی و آراستن چهره و منظر شهری و همچنین تأمین رفاه و آسایش شهروندان در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرارگرفته ومقرر شده به طور مستمر با بازدیدهای هفتگی واولویت بندی نسبت به پاکسازی و تسطیح آنها اقدام شود.  


وی بابیان این مطلب که پاکسازی زمین‌های بی‌دفاع و بایر سطح منطقه از اولویت‌های این معاونت است، ادامه داد: با توجه به اینکه زمین‌های خالی سیمای بصری شهر را مخدوش می‌کند و اگر از وجود زباله، خاک و نخاله پاک‌سازی نشود محلی برای فعالیت حشرات و جوندگان موذی می‌شود که سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت.


این مسئول گفت: طی روزهای پیش و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با حضور ۵۰ نیروی اجرایی و ماشین آلات سبک و سنگین، زمین‌های خالی در بلوار سرداران نبش دهقان ویلای اول، زمین خالی واقع در یاسر هفت و خیابان یاسر هشت و زمین خالی یاسر سه در راستای حفظ سیما و منظر شهری و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی جمع‌آوری‌شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست از ریختن زباله، خاک و نخاله در زمین‌های خالی خودداری کنند تا با همراهی یکدیگر شهری پاک و زیبا داشته باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =