8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و کسب رضایت شهروندان، قبرستانی قدیمی و متروکه تبدیل به فضای سبز شد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با همت هیئت امنای محله حسن آباد و با همفکری از روحانیت معزز و معتمدین محله حسن آباد و به جهت حفظ کرامت اموات، قبرستان قدیمی و متروکه حسن آباد به فضای سبز تبدیل شد.


رضوانی، اجرای این پروژه را افزایش فضای سبز و در پاسخ به درخواست اهالی این منطقه برای ایجاد فضای سبز محله‌ای عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این قبرستان قدیمی و متروکه، محل انباشت زباله و نخاله‌های ساختمانی و پاتق افراد بیمار برای مصرف مواد مخدر شده بود، اقدامات لازم در جهت تبدیل این قبرستان به فضای سبز صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: احداث پارک و فضای سبز در این فضاها به منظور ایجاد نشاط، حرکت، زندگی و پیشرفت در شهروندان صورت گرفته است.

قبرستانی قدیمی و متروکه به فضای سبز تبدیل شد


این مسئول گفت: حفظ و توسعه فضاهای سبز و ایجاد پارک محله‌ای با اولویت مناطق کم بهره به عنوان مهمترین برنامه مدیریت شهری کرج دنبال شده است.


وی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف کسب رضایتمندی شهروندان صورت گرفته است، ادامه داد: ایجاد و توسعه فضای سبز بدون مشارکت و همراهی مردم ممکن نمی‌شود، حراست از فضای ایجاد شده از مهم‌ترین مؤلفه‌هاست که از مردم انتظار داریم که از ظرفیت‌های ایجاد شده حفاظت کنند.

منتشر شده در تاریخ 22 آبان ماه 1402


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =