• ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
  • کد خبر: 85107
5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از اتمام عملیات جدولگذاری خیابان‌های شهرک گل‌ها وخیابان اصلی المهدی به طول دو هزار و ۵۰۰ متر خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهبود وضعیت معابر و اصلاح شیب و هدایت آب‌های سطحی، جدولگذاری شهرک گل‌ها و خیابان اصلی المهدی به طول دو هزار و ۵۰۰ متر اجرایی شده است.


کمالی دهقان به ادامه روند اجرای عملیات بهسازی جداول سطح منطقه اشاره کرد و افزود: باتوجه به فرا رسیدن فصل باران و بارندگی و تبدیل شدن آن به رواناب‌های شهری اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی و هدایت آن به سمت کانال‌های خروجی وجلوگیری از آبگرفتگی‌ها باهدف تأمین نیازهای به‌حق شهروندان و افزایش رفاه آن‌ها در دستور کار شهرداری منطقه قرارگرفته است.


وی گفت: رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به ویژه ساکنین محلات هدف از اولویت‌ها شورای اسلامی شهر وشهردار کرج و از برنامه‌های منطقه است.


این مسئول ادامه داد: باتوجه به اقدامات بسیار خوب عمرانی که در این محلات به دلیل شرایط سکونتی وجمعیتی وتراکم بافت‌های فرسوده زیادی که دارند سهم بیشتری از حجم اعتبارات عمرانی منطقه دراین محله‌ها صرف شده است.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =