5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج به همراه معاونین و مسئولین منطقه با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در محله حصارک پایین با شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در این دیدار که در مسجد صاحب الزمان (عج) صورت گرفت، عنوان کرد: خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردارو رسیدگی به مطالبات به حق شهروندان از اولویت‌های این دیدارها است.


کمالی دهقان مهمترین هدف دیدارهای مردمی را ارتباط بی‌واسطه مسئولین با شهروندان و رفع مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: حضور در مساجد و دیدار با شهروندان سطح منطقه و پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی از تأکیدات اعضای شورای اسلامی شهر کرج و شهردار کرج است، چرا که این دیدارها موجب کاهش فاصله بین مسئولین و مردم و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به صورت مستقیم موجب تسریع در روند اجرای کارها وبرنامه‌ریزی مدیران ارشد مدیریت شهری کرج می‌شود.


سرپرست منطقه ۵ کرج، رسیدگی به مشکلات شهروندان محلات کم برخوردار را مهم برشمرد و گفت: دیدارهای مردمی به صورت هفتگی در یکی از مساجد با هماهنگی برگزار خواهد شد.


وی گفت: در این دیدارها رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و زیباسازی خدمات شهری وفضای سبز با همکاری حوزه‌های مربوطه انجام خواهد شد و کاستی‌ها و کمبودهای موجود در محله‌های کم برخوردار با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و... مناسب در جهت توسعه محلات هدف جبران خواهد شد.


این مسئول با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و قرار گرفتن در کنار آن‌ها باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری‌خواهد شد.


گفتنی است در پایان این دیدار مردمی از کانون فرهنگی تربیتی کوثر ولایت بازدید و در خصوص درخواست‌های این کانون دستوراتی نیز صادرشد.

دیدار مردمی سرپرست منطقه ۵ کرج با شهروندان در مسجد صاحب الزمان (عج) حصارک پایین

دیدار مردمی سرپرست منطقه ۵ کرج با شهروندان در مسجد صاحب الزمان (عج) حصارک پایین

دیدار مردمی سرپرست منطقه ۵ کرج با شهروندان در مسجد صاحب الزمان (عج) حصارک پایین

منتشر شده درتاریخ ۴ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =