محمد رضا آژیر - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج؛ با تشریع اقدامات و برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) در سال جاری گفت: برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج بر مبنای رویکرد سه‌گانه جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی تعریف شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛  محمد رضا آژیر با قدردانی از حمایت‌های فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج)، فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارمندی حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج و همدلی و تلاش بی‌وقفه همکاران بسیجی در اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف بسیج، بیان کرد: خدا را شاکریم که با روحیه بسیجی و نگاه و اهتمام ویژه بسیجیان در اجرای برنامه‌های مناسبتی، فرهنگی و رفاهی موفق به کسب عنوان پایگاه نمونه در هفته بسیج سال جاری شدیم و امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های مستمر و مؤثر صورت گرفته و پشتکار بسیجیان جایگاه مذکور را حفظ کنیم.

وی برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج را بر مبنای رویکرد سه‌گانه جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی تعریف ‌کرد و بیان داشت: به فضل الهی این فعالیت‌ها مورد استقبال کارمندان و بسیجیان شاغل در منطقه قرار گرفته است.  

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: فراخوان بسیجیان در هفته‌های دفاع مقدس، هفته بسیج، روز قدس و...؛ برگزاری مراسم‌های جشن در مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری هفتگی دعای پر فیض زیارت عاشورا، برپایی مراسم سوگواری ایام محرم و فاطمیه از جمله فعالیت‌های این پایگاه به حساب می‌آید.


وی در ادامه به اعزام بسیجیان به مرقد حضرت امام خمینی (ره)، حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، اعزام همکاران در دو مرحله به مشهد مقدس، طبخ و توزیع هزار پرس غدا در روز عید غدیر با حضور و مشارکت پرسنل، برگزاری اردوی خانوادگی در امام زاده عبدالقهار(ع) روستای ورده، همکاری پایگاه بسیج در ستاد استقبال مردمی از ریاست جمهوری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری همایش کوه نوردی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت ایام مختلف و تاسیس و تجهیز باشگاه ورزشی ویژه همکاران به عنوان دیگر فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) در سال جاری نام برد.  

این مسئول با تاکید بر اینکه تشکیل جلسات هم اندیشی اعضای شورای پایگاه به صورت ماهانه و منظم برگزار می‌شود، افزود: بسیج به یک تفکر و فرهنگ تبدیل شده است که در هر جایی خلایی وجود داشته باشد بسیج انجام وظیفه کند و ما تلاش نموده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های بسیج خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بسیج ادارات باید با رفتار مناسب و خدمات کیفی، سطح رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری را افزایش دهند، اضافه کرد: روحیه بسیجی بایستی در تمام عرصه‌ها وجود داشته باشد و باید با روحیه بسیجی با کار مضاعف و جهادی به مردم خدمت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =