• ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
  • کد خبر: 85536
5

سرپرست منطقه ۵ شهراری کرج از حفر ۲۴حلقه چاه جذبی جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر وهدایت آب‌های سطحی درسطح این منطقه خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد، طرح توسعه و ساماندهی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر در اولویت برنامه‌های این منطقه قرار دارد.

کمالی دهقان عنوان کرد: در این راستا ۲۴ حلقه چاه جذبی در نقاط دارای آبگرفتگی و جدولگذاری شده جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی در سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال حفر شده که این مهم با توجه به مطالعات و بازدیدهای انجام شده در راستای اصلاح هندسی و جدولگذاری‌ها در سال جاری انجام شده است.

سرپرست منطقه ۵ کرج بیان کرد: حفر این چاه‌ها در بلوار انوشیروان – بلوار مصطفی خمینی (ره)، کوچه فتوحی، کوچه تختی، خیابان میرزایی، خیابان بهار غربی، ۴۵ متری گلشهر، زیرگذر هاشمی رفسنجانی و... صورت گرفته است.

وی افزود: به این منظور علاوه براحداث شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، حفر چاه جذبی در نقاط آبگیر و معابری که امکان انتقال آب از طریق شبکه و جدول وجود ندارد، با احداث کلکتور و لوله‌گذاری و کانال در معابر خیابان مالک اشتر، خیابان ناصر تنها و انتهای بلوار شهید ایرانی، به طول۷۰۰ متر جهت رفع آبگرفتگی و هدایت آب‌های سطحی این مهم نیز اجرا وبه اتمام رسیده است.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲





 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =