عمار ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از عموم مردم کلانشهر دعوت کرد تا با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۵سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم ها و تهدیدها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در ۲۲ بهمن امسال، مردم نسبت به گذشته با حضوری گسترده تر و عزمی مصمم تر حضور می یابند و به دنیا نشان می دهند ملت ایران از پیام های تهدید آمیز هراسی ندارند و نمی توانند با اراده ملت به این سادگی بازی کنند.

ایزدیار اذعان کرد: از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کرده و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبر حکیم انقلاب و شهدای گرانقدر به ویژه ۵۳ شهید انقلاب استان البرز در راهپیمایی با حضور خود بار دیگر اتحاد و همدلی را به جهانیان به نمایش می گذارند.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =