شعبانیه - کراپ‌شده

شهردار کرج گفت: پاسداران و جانبازان سرمایه هایی بسیار بزرگ برای سرزمینی هستند که توانسته است به همت این عزیزان خود را از کوران حوادث و رخدادهای بی شمار و مهیب همچون ۸ سال دفاع مقدس، مبارزه با دشمنان قسم خورده نظام و گروه های تکفیری چون داعش سربلند بیرون بیاورد.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، فرا رسیدن ماه شعبان و ورود به اعیاد شعبانیه را به همه هم میهنان و همشهریان کرجی تبریک گفت.

کیانی افزود: هر مناسبت و رویدادی در تقویم ایران اسلامی فرصتی برای تجلیل از افرادی است که این روزها به نام ایشان رقم خورده؛ چنان که اعیاد شعبانیه بهترین زمان برای تجلیل از مقام پاسداران و جانبازان این سرزمین است؛ قشری که همه ما آسایش و آرامش امروزمان را به ایشان مرهون و مدیونیم.

وی اضافه کرد: بی شک حضرت امام حسین(ع) و برادر بزرگوارش حضرت ابالفضل(ع) بزرگترین الگو و اسوه برای عزیزانی بوده اند که به تأسی از این بزرگواران برای دفاع از دین و جان و مال و ناموس ایران اسلامی پا به جبهه های حق علیه باطل گذاشته و جسم و جان خویش را در این مسیر با خداوند متعال معامل کرده اند.

به گفته این مسئول، پاسداران و جانبازان ایران زمین، مردمی پاکباز و سرشته‌اند که با شناخت و آگاهی نسبت به آنچه دین اسلام برای نگهبانی و حراست از وطن دستور داده، روبروی دشمنان‌ایستاده و در این مسیر از هیچ کوشش و همراهی دریغ نکردند و اعیاد شعبانیه بهترین فرصت برای تکریم این بزرگواران است.

کیانی در پایان ضمن تبریک مجدد به همه هموطنان برای ورود به ماه شعبان و اعیاد مبارک شعبانیه، این ایام را به ویژه به پاسداران و جانبازان شادباش گفت و ابراز امیدواری کرد: با دعای خیر و حمایت بی‌دریغ این بزرگواران بتوانیم کرج را به شهری زیبا، اخلاق‌مدار و توسعه یافته تبدیل کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =