دیدار از گلدشت

علیرضا رحیمی ضمن تاکید بر توجه ویژه به حریم شهر وحفظ آن، عدم توجه به اراضی گلدشت و سرانه های خدماتی را زنگ خطری برای مدیریت شهری دانست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمودآبادی عضو شورای اسلامی شهر پیرو دعوت شهروندان خوب محله گلدشت به اتفاق دیگر اعضا، علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی، محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش‌های شورا اسلامی شهر کرج، مدیر منطقه۶ و معاونین منطقه همچنین با حضور جمع کثیری از شهروندان از این محله بازدید نمود و شهرک گلدشت را به عنوان محله فراموش شده دانست.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه نزدیک چهار دهه است که این شهرک از حریم خارج شده و به محدوده شهری اضافه شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا رسیدگی جدی و خدمات رسانی به این شهرک اعم از جدول، آسفالت، سرانه ها و نگهداشت شهر با توجه به فاصله از مرکز شهر کمرنگ بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عدم جلوگیری از تشکیل بافت غیر رسمی اراضی گلدشت را زنگ خطری برای مدیریت شهری دانست و گفت: اگر در شهرک گلدشت نظارت ویژه صورت نگیرد یک بافت غیر رسمی در اراضی اطراف مجموعه گلدشت شکل خواهد گرفت.

علیرضا رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از مجوز حفر چاه آب از طریق آبفا در این شهرک خبر داد و اظهار امیدواری کرد که آب و فاضلاب با استفاده از چاه و قنات موجود بتواند بحث مشکلات آب و آبیاری را برطرف کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا همچنین از عدم وجود حتی یک پارک، زمین ورزشی و سرانه فرهنگی در شهرک گلدشت یاد کرد و افزود: طی این بازدید و تصویب اعضای شورا حدود چهار هزار متر از ارضی موجود شهرداری برای ایجاد پارک، مجوز حفر چاه آب، بهسازی و جدولگذاری و آسفالت در برخی معابر شهرک جزءپروژه های تصویبی در بودجه ۱۴۰۳ قرار گرفت.

گلدشت محله فراوش شده شهر، دیده شد

گلدشت محله فراوش شده شهر، دیده شد

گلدشت محله فراوش شده شهر، دیده شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =