موسوی منطقه 2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: منطقه ۲ پشتیبانی ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سطح منطقه را عهده دار است.

به گزارش  پایگاه خبری کرج امروز، سید جواد موسوی  با بیان تعداد شعبات صندوق های رای گیری گفت: منطقه ۲ از محلات قدیمی و بافت سنتی کرج  با جمعیت بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر هست که تعداد ۵۹ شعب در سطح  این منطقه برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اختصاص  یافته است.  سه شعب انتخابات در مصلی بزرگ کرج و دو شعب درامامزاده حسن (ع) می باشد که از مهمترین حوزه های انتخاباتی این منطقه محسوب می شوند.  


مدیر منطقه ۲ با اشاره به مدارس و مساجدی که به عنوان حوزه رای گیری معرفی گردیده اند عنوان داشت: تعداد ۲۴ مسجد و ۲۲ مدرسه به عنوان شعب انتخابات برای شهروندان در سطح منطقه ۲ است.  


موسوی در ادامه افزود: علاوه بر مدارس و مساجد اعلامی، پارک شهید چمران و مجتمع ورزشی مدافعان حرم، فرهنگسرای کوثر و زینبیه مصباح نیز جزو شعب انتتخاباتی می باشند.

وی با اشاره به شعبات اخذ رای  در ستاد انتظامی میدان استاندارد، مرکز فنی و حرفه ای الزهرا (س) و تعداد دو کتابخانه اعلام کرد: در مجموع دو صندوق سیار و تعداد ۵۷ شعب  اخذ رای ثابت درسطح منطقه ۲ شهرداری کرج وجود دارد.


موسوی مدیر منطقه ۲ اظهار داشت: احکام مربوط به نمایندگان فرمانداری تمام شعبات اخذ رای این منطقه تاکنون تحویل شده است. مجریان برگزاری انتخابات امانت دار رای مردم هستند  تا به امید خدا  شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم.


وی همچنین در پایان اذعان داشت: به منظور حسن اجرای تبلیغات محیطی به صورت روزانه روند تبلیغات نامزدها در سطح  این منطقه برگزار و نصب پوستر و عکس های تبلیغاتی نامزدها به صورت آزاد اجرا می شد که از ساعت ۷ و سی دقیقه  دهم اسفند با اتمام زمان تبلیغات کاندیداها، خدمات شهری این منطقه نسبت به  امحای تبلیغات اقدام کرده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفند ۴۰۲  
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =