انتخابات

شهردار کرج شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را به منزله تایید چارچوب های نظام اسلامی ارزیابی کرد و گفت: رای ما آری گفتن به نظامی است که برای تحقق آن خون های بسیاری به زمین ریخته و جان های آزاده فراوانی فدا شده است.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن بیان این مطلب به برگزاری انتخابات روز جمعه اشاره کرد و افزود: مشارکت شهروندان در این دوره از انتخابات همچون تمامی دوره ها، از اهمیت بسزایی برخوردار است با این تفاوت که این بار نگاه دشمنان بیش از همیشه به آرای ملت و میزان مشارکت دوخته شده است.

کیانی تاکید کرد: از این رو لازم است به دور از هر گونه دیدگاه سیاسی و اعتقادی، برای حفظ نظام و ارزش های آن، در محل رای گیری حاضر شده و آرای خود را به صندوق بیاندازیم.

وی، برگزاری انتخابات پرشور را نشان‌دهنده اتحاد ملت توصیف کرد و ادامه داد: نفوذ دشمن و حمله به استقلال یک کشور متحد، تقریبا امری ناممکن است.

این مسئول، با دعوت از شهروندان برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی، به تاثیر بالا بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات برای منتخبین مجلس شورای اسلامی و خبرگان که قرار است به تصمیم گیری های بزرگ و مهمی برای کشور دست بزنند نیز تاکید کرد.

وی یادآور شد: سطح مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه و نقطه قوت و امیدی برای این مسئولان آینده کشور است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان فردا جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =