مهرداد کیانی

شهردار کرج گفت که امکانات این نهاد برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و پشتیبانی از دست اندرکاران اجرایی، بازرسی‌ و نظارتی حوزه های اخذ رأی بسیج شد.

مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: به حمد الهی مردم بصیر و شریف ایران اسلامی به ویژه همشهریان فهیم کرجی با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب، از ساعات اولیه صبح روز انتخابات حضور وحدت آفرین و پرشوری در حوزه های اخذ رأی و در خلق حماسه سیاسی مشارکت چشمگیری داشتند.

وی افزود: شهرداری کرج نیز به سهم خود امکانات خود اعم از منابع انسانی، هزار و ۶۰۰ دستگاه تاکسی، ۶۵ دستگاه اتوبوس و حمایت‌های تجهیزاتی را برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات و حرکت در مسیر خلق حماسه سیاسی را در اختیار ستاد انتخابات استان البرز گذاشته و به حمد الهی همکاری رضایت بخشی وجود داشته است.

به گفته کیانی، شهرداری کرج در انتخابات علیه یا له هیچ یک از نامزدهای محترم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فعالیتی نداشته و برابر قانون صرفأ به پشتیبانی و حمایت از ستاد انتخابات پرداخت و با استفاده از امکانات موجود، صرفأ مشارکت حداکثری در انتخابات را مبنا قرار داد.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =