آژیر

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: منطقه شش با صدور ۱۰۹ پروانه ساختمانی در یازده ماه سال جاری رتبه نخست را در بین مناطق ۱۰گانه کسب کرده است.

محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: با اشاره به اینکه بیشترین پروانه‌های صادر شده کاربری مسکونی بوده است، بیان داشت: با اعلام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج منطقه شش با صدور ۱۰۹ پروانه ساختمانی در یازده ماه سال جاری رتبه نخست را در بین مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج کسب کرد.


آژیر با بیان اینکه سرعت بخشی به نوسازی بافت فرسوده همواره از اولویت‌های مهم این منطقه بوده است گفت: طی سال جاری تعداد ۲۵ پروانه ساختمانی در بافت فرسوده صادر شده است.


وی تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع و شفاف را مهم دانست و افزود: اساس و مبنای برنامه‌ها و سیاست‌های تدوین شده مدیریت شهری، پاسخگویی به نیاز شهروندان و مراجعان است.

این مسئول در خصوص ضرورت استفاده از سامانه‌های دیجیتال به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، گفت: این مهم علاوه‌بر ارتقای خدمات‌رسانی در پاسخگویی به متقاضیان سبب تسهیل و تسریع امور نیز می‌شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج با اشاره به تسهیل در روند بررسی درخواست‌های شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند به‌منظور رفاه و استفاده بهینه از زمان و هزینه با مراجعه به سامانه my.karaj.ir تمام درخواست‌های خود را به صورت آنلاین پیگیری کنند و از حضور فیزیکی در شهرداری منطقه اجتناب کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =