9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۹ کرج در حال اجرا است.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛  از اجرای عملیات لکه گیری آسفالت جاده محمد شهرخبر داد و اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح استقبال ازبهار  عملیات گسترده لکه‌گیری و ترمیم معابر منطقه ۹  باهدف ارتقاء کیفی، بهسازی و حذف ناهمواری‌های معابر آغاز شده و در حال انجام است.


عطائی با تأکید بر ضرورت ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به ساکنین محلات منطقه ۹ کرج اظهار کرد: به‌منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و سهولت تردد شهروندان و جلوگیری از هرگونه آسیب به خودروهای عبوری، عملیات بهسازی معابر منطقه در حال اجرا است.


وی عنوان کرد: این عملیات در راستای اجرای طرح استقبال از بهار هم‌ زمان با سرعت گرفتن اقدامات خدماتی و اجرایی در راستای نوسازی جلوه شهری و رسیدگی هرچه بیشتر به درخواست شهروندان، با توجه شرایط جوی و بارندگی‌های اخیر صورت گرفته است.


این مسئول، هدف از این‌ گونه اقدامات و فعالیت‌ها را بهسازی فضاها و زیرساخت‌های شهری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان دانست و اظهار داشت: علاوه بر اقدام وسیع در زمینه ترمیم و لکه‌گیری سطوح آسفالتی، برنامه‌ریزی لازم برای عملیات روکش آسفالت معابر پس از عادی شدن شرایط جوی در دستور کار معاونت عمرانی منطقه قرار گرفت.


مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تحولات مثبت در زمینه خدمات‌ رسانی و جلب رضایت شهروندان از فعالیت‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =