روز طبیعت

شهردار کرج ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت، ایام ضربت و شهادت مظلومانه حیدر کرار مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علیه السلام را به محضر ملت شریف ایران تسلیت گفت و از مردم متدین و شب زنده داران لیالی پرفیض قدر التماس دعای خیر نمود.

مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز ضمن قدردانی از حماسه آفرینی مردم بصیر، قدرشناس و همیشه در صحنه استان البرز برای حضور باشکوه در مراسمات وداع و تشییع پیکر مطهر نخستین کبوتر گلگون کفن مدافع حرم سال ۱۴۰۳ شهید بهروز واحدی، عنوان کرد: قطعأ این حضور کم نظیر تاکیدی بر استمرار این مسیر مقدس توسط قهرمانان و پهلوانان دلاور و رشید این مرز و بوم است که پیام آن به دنیا مخابره شد و برای بدخواهان ملت عبرت آموز بود.

وی افزود: در ایام پیش رو “روز طبیعت” را داریم که در آن مردم تعطیلات نوروزی را بدرقه می کنند و امیدواریم این روز فرصتی برای دوستی و صیانت از محیط زیست و کارهای حسنه ای همچون کاشت نهال و جمع آوری زباله ها از دامان طبیعت باشد و عزیزانی که در جوار درختان، رودخانه ها و عرصه های فضای سبز از زیبایی های خدادادی لذت می برند، از هرگونه آسیب به درختان خودداری نمایند.

این مسئول عنوان کرد: خودداری از آتش افروزی در جنگل‌ها و مراتع، عدم رها نمودن پسماندها و سبزه ها در طبیعت و مراعات پاکبانان و نیروهای خدماتی و پرهیز از هرگونه لطمه به درختان‌ به عنوان ریه های تنفسی شهر و سپری در برابر آلودگی هوا و رعایت نکات ایمنی می تواند روز طبیعت را به ساعاتی خاطره انگیز از آخرین روز تعطیلات نوروزی برای شهروندان و گردشگران عزیزمان مبدل نماید.

شهردار کرج تاکید کرد که نیروهای خدمات شهری و آتش نشانان خدوم این کلانشهر در کنار عوامل امدادی و انتظامی جهت رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی به دوستداران طبیعت در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =