محمد یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی سال ۱۴۰۲ آتش نشانان به ماموریت ۴ هزار و ۲۱۱ مورد حریق و ۶ هزار و ۸۸۳ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی سال ۱۴۰۲، باحضور ۴۴هزار و ۷۵ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۱۱هزار و ۲۶۵ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۶هزار و ۸۸۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴هزار و ۲۱۱ مورد حریق و ۶هزار و ۸۸۳ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۵۹۶ مورد استقرار در سطح شهر کرج با حضور آتش نشانان صورت گرفته است، اضافه کرد: در سالی که گذشت ۳هزار و ۸۹۷ مورد نجات یافته، ۹۹۹ مصدوم و ۱۹۹ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: در حوزه ایمنی و پیشگیری تعداد ۹۹۰ مورد صدور جواز و هزار و ۸۲۹ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

به گفته یساولی صدور ۲۶۱ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد هزار و ۱۱ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد هزار و ۳۳۸ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۴۵۱ مورد در حوزه ایمنی شهری، تعداد ۹ مورد بازدید از واحدهای صنعتی، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۲۴ مورد در حوزه صنایع، بازدید از صنوف به تعداد ۳۷ مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۷۴۷ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور ۸۵هزار و ۳۸۵ کارآموز به مدت 3هزار و ۶۵۲ ساعت با همکاری ۹۳۳ مربی، چاپ و توزیع ۷هزار برگ بروشور آموزشی بین شهروندان در حوزه آموزش شهروندی، برگزاری ۳۱ دوره آموزشی ضمن خدمت با حضور هزار و ۴۱۵ فراگیر از پرسنل سازمان با همکاری ۱۲۱ مربی به مدت ۷۹۷ ساعت در حوزه آموزش درون سازمانی و ثبت نام ۳۰۰ نفر آتش نشان داوطلب از دیگر اقدامات سازمان طی یک سال گذشته است.


منتشر شده در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =