مهاجری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: سال گذشته ۲۰۰ هزار نفر بازدید کننده از جشنواره لاله در باغ گل‌های کرج داشتیم که پیش بینی می شود امسال ۱۰ الی ۲۰ درصد از این جشنواره بازدید کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین مهاجری در حاشیه بازدید از مراحل آماده سازی دهمین جشنواره لاله در باغ گل های کرج اظهار داشت: دهمین جشنواره لاله در زمینی به مساحت ۶۷ هزار متر مربع در باغ گل های کرج برای بازدید عموم مردم آماده شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از شهرداری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری در برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در طول ده سال گذشته با هدف ایجاد نشاط در روحیه مردم و نهادینه کردن فرهنگ توجه به گل و گیاه در میان شهروندان افتتاح می شود.

مهاجری اذعان کرد: گل و گیاه به‌ویژه دریافت حتی یک شاخه گل یا یک گلدان کوچک به‌ سرعت می‌تواند روحیه شخص را تغییر دهد و او را شاد و هیجان‌زده کند و لبخند، اولین و مهم‌ترین نشانه این تغییر است زیرا احساس شادی و سرزندگی در همه افراد و در هر سنی به‌ سرعت و به‌خوبی نمایان می‌شود.

گفتنی است دهمین جشنواره  لاله به مدت یک هفته  از ساعت ۱۰ صبح  لغایت ۱۰ شب  پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =