1

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: عملیات اجرایی پروژه بلوار نهم شاهین ویلا به طول ۴۵۰ متر و مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار متر مربع و مبلغ قرارداد ۶۲ میلیارد ریال آغاز شد.

محمد رضا  آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به پروژه بلوار نهم شاهین ویلا، اظهار کرد: با توجه به تملکات انجام شده در خیابان نهم عملیات توسعه و احداث این بلوار به‌منظور کاهش ترافیک، سهولت در دسترسی و رفت‌وآمدهای روزمره شهروندان آغاز شد.

وی با بیان اینکه احداث خیابان نهم شاهین ویلا دسترسی آسان اهالی محلات شاهین ویلا، شهرک ظفر، باغستان غربی و ... را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: این پروژه با مبلغ قرارداد ۶۲ میلیارد ریال در حال احداث است و شامل مسیر رفت از خیابان شاهین ویلا به بلوار باغستان و باالعکس است.

این مسئول با اشاره به اینکه در مرحله نخست این پروژه عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدولگذاری به طول ۴۵۰ متر و مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار متر مربع اجرا می‌شود، اضافه کرد: با اتمام زیرسازی و آماده‌سازی معبر عملیات توزیع آسفالت نیز انجام خواهد شد.


مدیر  منطقه ۶ شهرداری کرج با بیان این مطلب که با توجه به طول مسیر شیب طولی مناسبی برای دفع آب‌های سطحی در نظر گرفته شده است، افزود: در طرفین این معبر پیاده راه ایجاد می‌شود و همچنین برای زیبایی مسیر پروژه باند فضای سبز در کنار آن لحاظ شده است.

این مسئول در پایان ضمن عذر خواهی بابت محدودیت‌های ایجاد شده، از صبوری، همراهی و همکاری شهروندان قدردانی کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =