خادم

یک خادم حرم امام رضا (ع) گفت: آموزش در مدارس سبب شده است که ما به سمت اهل بیت سوق پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از خبرگزاری پانا، علیرضا جعفری مقدم، خادم امام رضا (ع) و از پرسنل حفاظت فیزیکی شهر کرج از عشق و علاقه اش نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع) و خادمی امام رئوف که او را از کرج به مشهد کشانده است گفت و بیان کرد: آموزش در مدارس و پرورش در هیئات مذهبی مسبب و انگیزه شده است که ما به سمت اهل بیت سوق پیدا کنیم.

وی از چگونگی کارش برای دانش آموزان علاقه مند گفت: «حفاظت فیزیکی شامل حفاظت، امنیت و انتظامات است؛ ماموریت این اداره جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به امکانات، تجهیزات، منابع و همچنین نگهداری از آسیب هایی چون سرقت، خسارت و موارد بسیاری دیگر است.

او افزود: به دلیل همجواری کرج با استان تهران و همچنین مهاجرت هم وطنان عزیز به کرج لقب ایران کوچک را به این شهر داده اند و این کلانشهر یکی از شاه راه های مواصلاتی کشور است.

وی افزود: خوشبختانه کرج از شهرداری بزرگ و برجسته ای برخوردار است و ما بایدحافظ امنیت تمام مناطق و سازمان هایی که زیر مجموعه شهرداری کرج هستند، باشیم.

جعفری مقدم در ادامه گفت: من علاقه مند بودم به اینکه بتوانم در اداره حفاظت فیزیکی خدمت کنم و به کسانی که میخواهند وارد این رشته شوند باید بگویم هر کاری سختی هایی دارد و این کار هم مانند بقیه کارها، سختی های خودش را دارد و لازمه هر کاری عشق به آن کار است.

وی افزود:  افراد علاقه مندی که می‌خواهند وارد این شغل شوند باید از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشند و اداره حفاظت فیزیکی سعی کرده افراد با تقوا، زبده و کسانی که می توانند از پس حفاظت و امنیت مجموعه ها بر بیایند و عشق به خدمت دارند و از سلامت جسم و روح برخوردار  هستند رو انتخاب کند.

وی در آخر درباره این که چرا با وجود سختی های راه دور، برای خادمی به مشهد می آید گفت: الان که در حرم حضرت علی بن موسی رضا(ع) هستیم بخاطر عشق  بسیار به این کار و دعای پدر و مادر است و آموزش در مدارس و پرورش در هیئات مذهبی سبب شدند ما به سمت اهل بیت سوق پیدا کنیم.

جعفری مقدم همچنین به شهدای دانش آموز همچون شهید مهرداد عزیز الهی و  شهید علی لندی که چراغ راه همه دانش آموزان هستند اشاره کرد و گفت: من یکی از افتخاراتم این است که همشهری دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =