پیاده راه امامزاده حسن

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از اجرایی شدن طرح اولین پیاده راه شهر کرج در محدوده امامزاده حسن(ع) تا کاروانسرای شاه عباسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا ناصرخاکی در حاشیه بازدید از محدوده امامزاده حسن(ع) تا کاروانسرای شاه عباسی که جهت بررسی و هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرایی شدن طرح اولین پیاده راه کرج با حضور حسین مهاجری، رییس کمیسیون عمران شورای شهر، علیرضا رحیمی، نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر، فرزین فرشاد، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری، نیکوکار، پلیس راهور شهرستان و دیگر کارشناسان و مدیران مربوطه صورت گرفت، این خبر را اعلام کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در تشریح جزئیات اجرای طرح مذکور، گفت: در حال حاضر قرارداد پیمانکار منعقد شده و با توجه به سیاست‌گذاری اعضای محترم شورا و دستور شهردار محترم، این طرح به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

ناصرخاکی افزود: با توجه به نیاز به برخی هماهنگی‌ها جهت اجرایی شدن طرح اولین پیاده راه شهر کرج، تمام عوامل مربوطه با حضور در محل مذکور بررسی‌های لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در فازهای اجرایی پروژه صورت گرفت، عنوان کرد: مباحث اصلاح هندسی اطراف پروژه و ایستگاه‌های تاکسی و خطوط آن در مراحل اولیه مشخص شده و در مرحله اجرا قرار گرفتند.

به گفته ناصرخاکی پس از نهایی شدن اجرای مراحل اولیه که ذکر شد، اجرایی شدن پیاده راه که اصلی ترین موضوع پروژه است آغاز خواهد شد.

طرح اولین پیاده راه شهر کرج اجرایی می‌شود

طرح اولین پیاده راه شهر کرج اجرایی می‌شود

طرح اولین پیاده راه شهر کرج اجرایی می‌شود

طرح اولین پیاده راه شهر کرج اجرایی می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =