مهرداد کیانی

شهردار کرج میزان جذب بودجه در حوزه املاک و مستغلات شهرداری این کلانشهر را در سال گذشته ۲۸۲ درصد عنوان کرد.

مهرداد کیانی شهردار کرج در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج موفق شده است در سال گذشته با جذب ۲۸۲ درصد بودجه مصوب، پیشرفت چشمگیری در مقایسه با سال های گذشته داشته باشد.

کیانی، بودجه تملکی این اداره کل را در سال ۱۴۰۲ رقم ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این در حالی است که این اداره کل موفق شد در این سال نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان جذب بودجه قطعی داشته باشد.

به گفته شهردار، تحقق این مهم به همت کارکنان اداره کل املاک و مستغلات، معاونت مالی و اقتصادی و سایر حوزه های مربوطه بوده است.

وی اضافه کرد: جذب قطعی بودجه تملکات ستاد مرکز در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۶۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در سال گذشته به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. این رقم رشد بیش از دو برابری نسبت به سال ۴۰۱ را نشان می دهد.

به گفته این مسئول، بخش عمده بودجه های مذکور در تملکات مرتبط با آزادراه شمالی، بلوار ارم، خیابان نهم شاهین ویلا، کنارگذر شرقی مهرشهر، تپه اسلام آباد و ادامه بلوار شهید شمس صرف شده است.

کیانی، بودجه سال جاری این مجموعه را نیز رقم ۲۰۸ میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: با تلاش و انگیزه ای که در این بخش وجود دارد امیدواریم جذب بودجه در سال ۱۴۰۳ نیز با قوت و  قدرت بیشتری پیگیری شود تا با تملک مرتبط با پروژه های زیرساختی و مهم شهر به خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و عمران و آبادانی شهر کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =