بهشتی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج بر ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی ها از فضای سنتی به مدرن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سید جمال بهشتی با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه به ویژه همکاران سنگر مدیریت شهری، اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی‌ مشاورانی امین برای شناسایی مشکلات و انعکاس آنها به مدیران و شفاف سازی امور برای جلب رضایت مردم هستند.

وی گفت: اطلاع‌رسانی دوسویه، انتقالِ مشکلات و دغدغه‌های مردم به مدیران وظیفه‌ای خطیر برای روابط‌عمومی هاست که می تواند زمینه اعتمادسازی در بین مردم و مسئولان را فراهم کند.

بهشتی عنوان کرد: تأثیرگذاری بر افکار عمومی کار ساده‌ای نیست و این هنر روابط عمومی است که باید با به کارگیری شیوه‌های جذاب و کارآمد بتواند نقش مؤثر خود را در روشنگری اذهان عمومی ایفا کند.

این مسئول در ادامه به روز رسانی و همسو شدن با فضای هوشمند و بهره مندی از رسانه های نوین را امری اجتناب ناپذیر در دنیای کنونی دانست و تصریح کرد: امروزه با توسعه رسانه‌های نوین، فضای مجازی و افزایش سرعت انتشار اخبار دیگر نمی‌توان وظایف سنتی و قدیمی را از روابط عمومی‌ها انتظار داشت بلکه باید با تغییر نگاه به ایفای رسالت ارتقای سطح آگاهی در جامعه پرداخت.

این مسئول بیان کرد: دنیای مجازی هم اکنون فضای غالب اطلاع رسانی مردم و جامعه محسوب می‌شود و پوست اندازی روابط عمومی‌ها از شکل سنتی به مدرن در این راستا ضروری است.

وی در بخش دیگری با اشاره به بخشی از فعالیت های این اداره کل تعامل با رسانه های سراسری و محلی، صدا و سیمای استانی با اختصاص رپرتاژ و آگهی، رصد روزانه اخبار حوزه مدیریت شهری، برگزاری مراسمات افتتاحیه، ارسال پیامک های اطلاع رسانی، تعامل با روابط عمومی های استان و سایر شهرها را از جمله فعالیت های این اداره کل برشمرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج  در پایان تغییر نگاه مدیران به موضوع ارتباطات را مهم ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود که مدیران با شناخت دقیق‌تر نسبت به اهمیت و وظایف روابط عمومی‌ها کمک کنند تا این بخش از سازمان‌ها به جایگاه واقعی خود برسند.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =