3

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: در ادامه روند رفع سد معبر معابر و اجرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، پلمب ۲۰ واحد صنفی غیرمجاز مراکز و انبار خرید و فروش ضایعات در شهرک ولیعصر (عج) و سهرابیه با همکاری سازمان پسماند شهرداری کرج انجام شد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی و برخورد با مراکز خرید و فروش ضایعات غیر مجاز و انبار جمع‌آوری پسماند خشک موجود در سطح منطقه پس از اخطار و پیگیری‌های مکرر از سوی خدمات شهر منطقه صورت گرفته است.


صفدری عنوان کرد: در این راستا ۲۰ واحد صنفی مراکز خرید و فروش ضایعاتی غیرمجاز در شهرک سهرابیه و شهرک ولیعصر(عج) شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی و اخذ حکم قضایی با همکاری واحد اجرائیات سازمان پسماند شهرداری کرج و عوامل نیروی انتظامی پلمب شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص اظهارکرد: در راستای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با توجه به مشکلات عدیده بهداشتی و زیست محیطی ناشی از وجود انبارهای ضایعاتی، مراتب جمع آوری و پاکسازی انبارهای ضایعات غیرمجاز در سطح منطقه به صورت مستمر درحال بررسی و انجام است.


این مسئول هدف از این اقدام را جلوگیری از ایجاد آلودگی بصری، زیست محیطی، سد معبر و همچنین فراهم کردن آرامش برای شهروندان بیان کرد.

منتشر شده در  تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =