آیت الله رئیسی در مترو

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: همت و خدمت دولت شهید آیت الله رئیسی در صنعت حمل و نقل ریلی بخصوص در شهر کرج کمک بسیاری در راه‌اندازی و بهره‌برداری اولویت اول خط ۲ قطار شهری کرج و پیشرفت تا نزدیک شدن به مراحل پایانی اولویت دوم این پروژه کرده است.

خلیل کوزه کنانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با قلبی آکنده از اندوه، شهادت جانگداز شهید جمهور حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری محبوب و یاران و همراهان گرامی‌ایشان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، همکاران‌ ایشان در دولت و عموم آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.


وی، دوره دولت شهید رئیسی را عامل تحول در صنعت حمل و نقل بخصوص در بخش ریلی و درون شهری بیان کرد که آثار آن در تمام کشور نمایان است.


رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج بیان داشت: در دو حضور ریاست جمهوری آیت الله رئیسی در استان البرز، مصوباتی همچون تخصیص اعتبار به پروژه، نهایی‌سازی مکان دپوی مترو انجام گرفت که این مهم باعث شد مجموعه قطار شهری از سکون خارج شده و با همت و پشتکار مدیریت شهری تعدادی از ایستگاه‌های آن در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.


کوزه کنانی اضافه کرد: در پی نخستین سفر استانی رئیس جمهور و بازدید ایشان از خط ۲ متروی کرج که در فروردین سال ۱۴۰۱ انجام شد، با کار جهادی نیروها، پیمانکار و مشاور سازمان و تصمیمات شایسته شورای شهر، اولویت اول خط ۲ قطار شهری کرج شامل‌ ایستگاه‌های چهل و پنج متری گلشهر، رجائی شهر و چهارراه آیت الله طالقانی به بهره‌برداری رسید.


وی تأکید کرد: سفرهای شهید آیت الله رئیسی، وزیران و معاونین‌ ایشان منتج به نزدیک شدن اولویت دوم این پروژه به مرحله پایانی شد به گونه‌ای که مسیر ایستگاه آیت الله طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی هم اکنون در شرف راه‌اندازی و بهره‌برداری در همین سال جاری است.


رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، خدمات دولت به این مجموعه را بسیار ارزشمند دانست و ضمن ابراز تأثر و تألم از فقدان رئیس جمهور شهید و تیم همراه‌ ایشان، خاطرنشان کرد: در دوره دولت شهید آیت الله رئیسی، شخص رئیس جمهور با مترو به استان البرز سفر کرد و یک مرتبه از خط ۲ بازدید داشتند و همچنین وزیر کشور سه مرتبه، معاون اجرایی رئیس جمهور یک مرتبه و معاون حقوقی نهاد ریاست جمهوری یک مرتبه از پیشرفت متروی کرج از نزدیک آشنا شدند.


این مسئول، برگزاری جلسات مستمر و متعدد با موضوع قطار شهری کرج در نهاد ریاست جمهوری و استانداری را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: مصوبات هیئت دولت برای خرید قطار و تصمیمات در مورد دپوی مترو کرج از جمله آثار برگزاری این جلسات بود.


کوزه کنانی با اشاره به زنده نگاه داشتن نام و یاد این شهدا، ابرازامیدواری کرد: راه این شهدای خدمت در شهر و کشور استمرار پیدا کند.


منتشر شده در تاریخ ۳ خردادماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =