6

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با افرادی که برخلاف قانون مدیریت پسماند اقدام به تخلیه نخاله در حوزه استحفاظی (شهر و حریم) می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود.

محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر بیان داشت: عملیات جمع آوری نخاله‌های ساختمانی با هدف حذف زوائد و نازیبایی‌های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت نظافت شهر در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت تردد بصورت مستمر اجرا می‌شود.
مدیر منطقه ۶ کرج با اشاره به معضل نخاله‌های ساختمانی، اظهار کرد: متاسفانه معضل نخاله‌های ساختمانی از دیرباز تاکنون یکی از بزرگترین مشکلات شهری بوده و نباید از این غافل شد که فضا و منظر شهری ارتباط مستقیم با روحیه شهروندان دارد و از نظر روانشناسی بسیار تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: برخی از افراد بدون توجه به حقوق دیگر شهروندان و با قانون شکنی اقدام به تخلیه نخاله و نامطلوب نمودن چهره شهر می‌کنند که قطعا زیبنده رفتار هیچ شهروند محترمی نیست لذا برخورد با این متخلفان امری مهم و جدی است که راحتی خودشان را برحق و حقوق دیگران ترجیح می‌دهد.  

آژیر افزود: با افرادی که برخلاف قانون مدیریت پسماند اقدام به تخلیه نخاله در حوزه استحفاظی (شهر و حریم) می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود.

این مسئول با بیان این مطلب که شهروندان جهت تخلیه نخاله‌های خود از اماکن پیش‌بینی شده استفاده کنند، اضافه کرد: مدیریت شهری سالیانه هزینه قابل ملاحظه‌ای را صرف پاکسازی نخاله‌ها می‌کند که با رعایت این مسئله از سوی شهروندان علاوه بر زیبایی سیما و منظر شهری از اتلاف هزینه‌هایی که باید در آن صرف شود جلوگیری می‌کند.

آژیر در پایان خاطر نشان کرد: ضرورت دارد شهروندان نیز به کسانی که به حقوق شهروندی دیگران تعرض می‌کنند تذکر دهند و همچنین در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله ضمن یادداشت پلاک و تصویربرداری از خودرو مراتب را به معاونت خدمات شهری منطقه و یا سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی کنند تا برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

منتشر شده در تاریخ ۷ خرداد ماه ۱۴۰۳
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =