7

در پی تجدید عهد ومیثاق با آرمان‌ها و توصیه‌های رییس جمهور شهید کشورمان، اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مدیر و جمعی از مسئولین منطقه پای درد و دلهای شهروندان در مسجد جامع رجایی شهر نشستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ اعضای شورای اسلامی شهربهمراه مدیرومسئولین منطقه ۷ شهرداری کرج در قالب نهضت پاسخگویی مسجد محوروتجدید میثاق با آرمان‌های رییس جمهور شهید کشورمان با حضور در مسجد جامع این منطقه، ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، پاسخگوی سؤالات و دغدغه‌های شهروندان بودند.

 در این دیدار عمار ایزدیار عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تسلیت فاجعه غمبار سقوط بالگرد حامل رییس دولت و هیات همراه به تشریح برخی اقدامات و عملکرد مجموعه اعضای شورای شهر و مدیریت شهری در راستای جهاد تبیین که از دیگر اهداف برگزاری این نشست‌های مردمی است تا شهروندان هر محله از شهر، بیشتر در جریان برنامه‌های انجام‌شده توسط خادمان خود در مجموعه مدیریت شهری قرارگرفته و از کم و کیف آن اطلاع یابندپرداخت.  


ایزدیار در این دیدار از طرح طبقه بندی کارگران شاغل خصوصا پاکبانان زحمتکش که شاید بیشتر مواقع دیده نشده‌اند سخن گفت و افزود: در کمال خرسندی و با تلاشی بی‌وقفه طرح طبقه بندی کارگران در برخی مناطق شهرداری انجام و مابقی در دستور کار قرار گرفته است، که بی‌شک رضایت جمع کثیری از کارگران و زحمت کشان عزیزشهرمان را در بر داشته است.  


وی همچنین اظهارداشت: درپی مطالبات شهروندان با در نظر گرفتن امورات شهر، امسال با دقت و تمرکزی بیشتر به این امورات پرداخته و در جلسات متعدد این مهم مورد بحث و بررسی مستمر قرار گرفته است که امید داریم شاهد تحولاتی بیش از پیش در حوزه فوق الذکر باشیم.  


وی ضمن تشکر از همکاری شهروندان در به ثمر رسیدن پروژه حل معضل ترافیکی با اجرای پروژه تقاطع‌ غیرهمسطح فلکه اول رجایی‌شهر که از مهمترین طرح‌های دوره ششم (شورا و شهرداری) گفت: این پروژه در ۲ فاز و با اعتبار ۲۱۷ میلیارد تومان راه اندازی و با امید بخدا و همکاری شهروندان مقرر شده تا در اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.  

محمد اسدیان در این دیدار ضمن تشکراز حضور مردم و اعتمادشان به اعضای شورای اسلامی شهر کرج  به شهروندان اطمینان داد که با پیگیری مستمر اعضای شورای اسلامی شهر کرج به مطالبات شهروندان رسیدگی خواهد شد.  

 در ادامه این جلسه علیرضا رحیمی ضمن ابراز تاسف و آرزوی صبر برای ملت عزیزو خانواده‌های عزادار کشورمان، از مدیریت شهری بعنوان خادمین مردم ونظام نام برد و آموزش صحیح و پرورش روحیه اسلامی و انقلابی را از اهم وظایف مسئولین برشمرد.  


وی با ابراز اینکه اعضای شورای اسلامی شهر همدوش با مجموعه مدیریت شهری در عرصه شهر درکنارتمامی اقشار خصوصا اقشار آسیب‌پذیر و کم برخوردار جامعه خواهند بود، گفت: حمایتهای خود را تا آنجایی که توانسته‌ایم در دوره ششم افزایش و نشان داده‌ایم و در راه رضای مردم و خداوند از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهیم کرد.  


 آرش یگانی مدیر منطقه ۷ کرج در خصوص تحولات اساسی و بنیادین انجام شده خصوصا راه اندازی پارک ‌های محله‌ای در نقاط مختلف شهر و رسیدگی به فضای سبز شهری، عمران و ادامه نهضت اسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها، جدولگذاری، رسیدگی و بازدیدهای مستمر از مدارس و مساجد توضیحاتی را ارائه داد.


 در پایان این بازدید اعضای شورای شهر و هیات همراه با حضور در منزل شهید معدنی و عرض تسلیت بمناسبت فقدان پدر این شهید بزرگوار که از اساتید خط کشور و افتخار خوش نویسی قرآن کریم را در ادوار مختلف داشته است  با این خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند.

منتشر شده در تاریخ ۷ خرداد ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =