2

علی قاسم پور عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه مدیر منطقه۲ کرج و چند تن از مسئولین شهرداری و آموزش و پرورش، از مدرسه شهدای شهرداری واقع در منطقه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات موجود در این مدرسه قرار گرفت.

سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تاکید بر رفع مشکلات موجود در مدارس، اظهار کرد:  به وجود آوردن زیر ساخت‌های لازم نقش بسزایی در تقویت نظام آموزش‌ و پرورش به‌ عنوان یکی از پایه‌های پیشرفت در جوامع امروزی دارد.


موسوی در این بازدید ضمن تجلیل از مقام والای معلمان عنوان کرد: معلمان می‌توانند اعتماد به‌ نفس دانش‌آموزان را بالا ببرند و مانع از ترس و خشم و هیجانات مخرب شوند.


وی خاطرنشان کرد: ارزش هر جامعه به میزان اهمیتی است که به علم داده می‌شود و ارزش علم نیز به معلم است لذا احترام به معلم و توجه به علم و دانش از موضوعات مهم و قابل‌بررسی است.


این مسئول در ادامه با اشاره به خدمات‌دهی به مدارس گفت: با توجه به کمبود اعتبارات نوسازی مدارس، مدیریت شهری کرج همواره سعی داشته مشکلات مدارس منطقه را پیگیری و  مرتفع کند و با توجه به این مهم اقدام به همکاری با مدارس سطح منطقه کرده است.


سید جواد موسوی در ادامه بازدید از مدرسه شهدای شهرداری بر رفع مشکلات و معضلات  مدارس سطح منطقه تاکید کرد و افزود: آسفالت و بهسازی محوطه  مدرسه از اولویت‌های مهم منطقه است که پیگیری بر رفع مشکلات صورت خواهد گرفت.

مشکلات مدرسه شهدای شهرداری پیگیری و رفع شد

مشکلات مدرسه شهدای شهرداری پیگیری و رفع شد

مشکلات مدرسه شهدای شهرداری پیگیری و رفع شد

منتشر شده در تاریخ ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =