• ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر: 86439
انتصاب

طی احکامی که از سوی مهرداد کیانی شهردار کرج صادر شد چند نفر از مدیران شهری شهرداری کرج با هدف بهبود و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان ارجمند تودیع و معارفه شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، بر این اساس 

«حسین دقیقیان» مدیر منطقه ۴ با حفظ سمت به عنوان معاون جدید محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج منصوب شد، پیش از این «حشمت اله عزیزی» عهده دار این مسئولیت بود که از زحمات و تلاش های وی قدردانی به عمل آمده و به عنوان مشاور و دستیار شهردار کرج منصوب شد.  

محمدرضا قربانی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج منصوب شد، وی تصدی سمت شهردار چهارباغ و معاون اجرایی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری کرج را در کارنامه خود دارد.

شهردار کرج همچنین از زحمات محمدرضا خسروی در سازمان مدیریت پسماند قدردانی و ایشان را به عنوان جانشین معاون محیط زیست و خدمات شهری منصوب کرد.

طبق احکام صادره همچنین حمیدرضا خرمنی سرپرستی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج را به عهده گرفت و جایگزین منوچهر خسروزاده شد.  

با این حکم، شهرام صادقیان به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر تقاطعات غیرهمسطح و بزرگراه ها معرفی شد؛ امیرسعید حدادیان پیش از این در این پست خدمت می کرد و اینک به عنوان معاون سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =