به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدجلال سبزی در این جلسه که با حضور مدیر کل دفتر تحول و نوسازی شهرداری و مشاور این پروژه برگزار شد، گفت: این تغییر موجب بالا رفتن انگیزه کاری در مجموعه میشود.
سبزی، با تاکید بر اینکه ساختار روابط عمومی نیازمند اصلاح مویرگی است، اذعان کرد: این اصلاحات کمک خواهد کرد تا بتوانیم با توجه به شرایط روز ارتباطات، ظهور شبکههای اجتماعی و فراگیری رسانههای نوظهور، با افکار عمومی گفتوگوی واقعی داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید بتوانیم به معنای واقعی کلمه یک پل ارتباطی بین بیرون و داخل سازمان باشیم و ارتباط بین بخشها را نیز برقرار کنیم. با توجه به گستردگی وظایف روابطعمومی نیاز به ایجاد جایگاه معاونت داریم و حوزه امور شبکههای اجتماعی نیز باید به مجموعه اضافه شود.
به گفته سبزی، همچنین به وجود اداره دیپلماسی شهری و امور بینالملل نیاز داریم تا بتوانیم برای معرفی فرصتهای شهر کرج از طریق ارتباطگیری و خواهرخواندگی با شهرهای دیگر جهان اقدام کنیم.
وی ادامه داد: در بحث تولید محتوا، اتخاذ رویکردهای جدید مورد نیاز است. در این راستا نیازمند راهاندازی اداره افکارسنجی هستیم تا بتوانیم نسبت به موضوعات روز و جهتگیری عملکرد شهرداری و هزینهکرد اعتبارات شهرداری و تعریف و اجرای پروژهها اقدام کنیم.
این مسئول بیان کرد: دیپلماسی شهری امروزه جزئی از دیپلماسی عمومی است. در نتیجه کرج باید با کلانشهرهای دیگر در حوزه دیپلماسی شهری و ارتباطات بینالملی رقابت کند. حتی شهر کرج باید بتواند در حوزه برندسازی در سطح کشور و جهان مطرح شود، که این امر نیازمند تحول ساختار سازمانیست.
سبزی تاکید کرد: لازم است چارت جدید به گونهای تعیین شود که در آن اداره کل ارتباطات در ستاد مرکز با روابط عمومی سازمانها، مناطق و معاونتها به عنوان یک واحد منسجم و یکپارچه عمل کنند. این امر منوط به ایجاد یک معاونت در این اداره کل است.
وی اذعان کرد: روابط عمومی شهرداری کرج باید مثل کلانشهرهای دیگر هم به لحاظ افزایش اعتبار هم به لحاظ چارت کارشناسی هم به لحاظ چارت مدیریتی یک ارتقایی را تجربه بکند تا بتواند فرایند اطلاعرسانی و ایجاد ساختار شیشهای را بهنحو احسن انجام دهد.
ارسال نظر