سعید صفری در گفتوگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه بازار روزهای میوه و ترهبار، قلب تپنده محصولات کشاورزی و خوراکی هستند، اظهار کرد: بازار روزها نقش مهمی در تامین مایحتاج روزمره مردم، توسعه کشاورزی و تنظیم بازار دارند و به منظور ارتقای هویت، ایجاد وحدت رویه و معرفی بهتر این مراکز، طرح ایجاد نام یکپارچه برای تمامی بازار روزهای میوه و تره بار کرج اجرا میشود.
وی از تمامی هنرمندان، متخصصان بازاریابی، فرهیختگان و تمام شهروندان خلاق دعوت کرد در این فراخوان مشارکت کنند و نامی ماندگار برای این مراکز پیشنهاد دهند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج، هدف از این طرح را ایجاد هویت بصری و شنیداری یکپارچه و تسهیل در معرفی و تبلیغات و ارتقای جایگاه فرهنگی و اجتماعی بازار روزهای میوه و تره بار دانست.
صفری در ادامه با بیان اینکه نباید از اسامی خاص و نامهای موجود استفاده شود، شرایط و معیارهای نام پیشنهادی را تشریح کرد: نامها دارای بار فرهنگی و هویت ایرانی باشند، تلفظ آسان و به یادماندنی، مرتبط با حوزه کشاورزی، تره بار، تازگی و فراوانی، قابلیت ثبت و حمایت قانونی و قابلیت ترجمه و معرفی به زبانهای دیگر را داشته باشد.
وی اضافه کرد: به منظور تقدیر از ایدههای برتر، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج گفت: شرکت در فراخوان برای تمامی افراد آزاد است و هر شرکتکننده میتواند حداکثر سه نام ارائه دهد و نام پیشنهادی باید کاملاً اصیل و حاصل خلاقیت شخصی شرکتکننده باشد.
صفری تاکید کرد: تصمیمگیری نهایی در مورد انتخاب نام برنده با هیئت داوران است و شرکتکنندگان میتوانند آثار خود را از طریق سامانه پیامکی ایتا به شماره ۰۹۳۳۱۴۳۰۳۶۶ از تاریخ ۱۶ آذر ماه تا پایان آذر ماه ارسال کنند.

ارسال نظر