سیما منظر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اهمیت زیباسازی شهر، گفت: رنگ آمیزی محدوده میدان کرج اجرا شد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه زیباسازی نمای شهری در محدوده میدان کرج و ورودی شهر، گفت: زیباسازی پایه‌های پل با تکنیک کاشی شکسته، رنگ آمیزی نرده ها، امحاء دیوار نوشته ها و اجرای نقاشی دیواری و رنگ آمیزی کافوهای مخابرات بخشی از اقداماتی است که طی ماه گذشته توسط واحد زیباسازی سازمان در محدوده میدان کرج اجرا شده است.

وی آراستن سیما، منظر و حذف زوائد و نازیبایی ها از چهره شهر را از جمله وظایف معاونت زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برشمرد و گفت: در همین راستا نمای بیرونی پست های برق و مخابرات در نقاط مختلف شهر نیز با نقاشی تزیین می شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه این کافوها شاید کاربری خاصی نداشته باشند اما با توجه به استقرار آن در موقعیت جغرافیایی پتانسیل خوبی برای اجرای طرح های نقاشی و زیبا سازی فراهم می کنند، توضیح داد: اجرای این طرح موجب می شود کافوها از این حالت بی روح و زننده خارج، و با رنگ و لعاب شاد نمای جدیدی به خیابان های شهر دهد.

بضاعتی پور در ادامه از پایان عملیات اجرای نقاشی دیواری بر روی جداره سازمان میراث فرهنگی استان البرز خبر داد و افزود: جهت هماهنگی طرح این نقاشی با فضای اطراف دیوار از معماری و رنگ های سنتی ایرانی و همچنین نقوش و ظروف سنتی بهره گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات فرایند کیفیت سطح سیمای عمومی شهر را افزایش می دهد، گفت: شیوع بیماری کرونا و طولانی شدن آن شهروندان را دچار اظطراب و نگرانی کرده بنابراین معاونت زیباسازی این سازمان تلاش دارد با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت های برنامه ریزی شده طی زمان بندی مشخص با اجرای طرح های زیبا سازی در جای جای شهر بتواند زمینه تمدد اعصاب، آرامش روحی  و محیطی دلنشین برای شهرو ندان فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =