ایلیات

عضو شورای شهر کرج گفت: سازمان آرامستان‌ها در جذب اعتبارات عمرانی موفق عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرج‌اله ایلیات با اشاره به بازدید از سازمان مدیریت آرامستان مای شهرداری کرج در قالب طرح سه‌شنبه‌های نظارتی، به موفقیت این سازمان در جذب اعتبارات عمرانی سال جاری اشاره کرد و گفت: علی‌رغم مشکلات موجود ناشی از بیماری کرونا این سازمان در مسیر توسعه عمرانی است و بخش عمده‌ای از ردیف‌های عمرانی پیش‌بینی‌شده را محقق کرده است. این سازمان از سازمان‌های موفق در جذب بودجه عمرانی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد سازمان در تعریف پروژه‌های عمرانی انسان‌محور، گفت: داشتن پیوست‌های فرهنگی و محیط زیستی یکی دیگر از ویژگی‌های بارز اقدامات عمرانی سازمان مدیریت آرامستان ها است.

دفن متوفی در آرامستان بهشت علی (ع) انجام می‌شود

عضو شورای شهر کرج همچنین با اشاره به فعالیت آرامستان بهشت علی (ع) واقع در جاده اشتهارد، گفت: آرامستان بهشت علی (ع) از شهریور سال گذشته وارد مدار خدمت‌رسانی به مردم استان شده و شهروندان ساکن در شهرهای هم‌جوار می‌توانند نسبت به دفن متوفی در آن اقدام کنند.

ایلیات ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و کارکنان مجموعه، خاطره و یاد شهید خدمت «محمد خمیس آبادی» را گرامیداشت و گفت: این سازمان طی ۱۰ ماه گذشته برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا تلاش‌های مجاهدانه ای داشته است.

وی گفت: طبق گزارش های واصله آمار متوفیات رو به کاهش است، از مردم انتظار داریم همچنان به توصیه‌های ستاد مدیریت کرونا توجه ویژه داشته باشند، تا انشالله از این مرحله عبور کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج نیز برای تمامی کارکنان این سازمان که در بدترین شرایط روحی مراجعان با حسن رفتار خدمت‌رسانی می‌کنند، آرزوی سلامتی کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =