پیمان بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: هیچ درختی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران قطع نشده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با  پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه هیچ درختی از جنگل دست کاشت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی قطع نشده، اظهار کرد: با توجه اخبار منتشر شده در خصوص قطع چندین اصله درخت سرو نقره‌ای در جنگل سرو سیمین پردیس کشاورزی دانشگاه تهران موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با استعلام از اداره کل هواشناسی استان و بازدید میدانی از این جنگل دست کاشت، مشخص شد تعدادی از درختان بر اثر طوفان ۱۷ اردیبهشت از نیمه قطع شده و یا ریشه کن شده‌اند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: در بازدید مشترک با رئیس پردیس، هیچ آثاری از قطع عمدی درختان مشاهده نشده و باید گفت تعارضات پیش آمده سوء تفاهم بوده است.

بضاعتی پور اضافه کرد: البته اگر مسئولان این دانشگاه بعد از وقوع طوفان در کنار اطلاع رسانی به منابع طبیعی و جهاد کشاورزی اتفاق موضوع را به شهرداری هم گزارش می‌کردند این سوء تفاهم پیش نمی آمد.

وی توضیح داد: شهرداری کرج جهت حفظ و نگهداری درختان این دانشگاه آماده همکاری است و بنا شده در قالب طرحی مشترک نسبت به جایگزینی درختان قطع شده و احیای درختان آسیب دیده اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =