زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از تبدیل سازمان آرامستان‌ها از یک سازمان صرفا خدماتی به یک نهاد خدماتی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع طی بازدیدی که در قالب سه‌شنبه‌های نظارتی از سازمان مدیریت آرامستان ها انجام شد، اظهار کرد: بر اساس رویه گذشته در راستای وظیفه نظارتی بازدیدی از بخش‌های مختلف سازمان مدیریت آرامستان ها داشته و در جریان امورات مختلف قرار گرفتیم.

وی افزود: بی‌تردید یکی از سازمان‌های مهم شهرداری‌ها، سازمان آرامستان هاست که مراجعان این سازمان به سبب تألمات روحی ناشی از فقدان عزیز در وضعیت روحی مناسبی قرار ندارند و گاهی کوچک‌ترین مسائل موجب تنش می‌شود که خوشبختانه همکارانم صبورانه با درک این موضوع و کنترل شرایط اقدامات جاری و اداری را پی می‌گیرند که جا دارد از حسن رفتارشان نهایت سپاس را داشته باشم.

عضو شورای اسلامی شهر بیان کرد: در سال‌های اخیر سازمان مدیریت آرامستان ها با رویکرد متفاوت و در نظر گرفتن موضوع فرهنگ اقدام به تعریف پروژه‌های عمرانی کرده که امروز شاهد به ثمر نشستن بسیاری از آن‌ها هستیم.

زارع ادامه داد : این سازمان با تعریف پروژه‌های عمرانی با رویکرد فرهنگ در بخش‌های عمران، فضای سبز، فرهنگی ، محیط‌زیست  و المان‌های مفهومی هنری در چند سال اخیر از یک سازمان صرفاً خدماتی به یک سازمان خدماتی و اجتماعی تبدیل‌شده است که باعث شده است تا مرجعانی که با درد و رنج به این فضاها قدم می‌گذارند حس بهتری داشته باشند.

وی بابیان اینکه مصداق آرامستان، در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) تحقق‌یافته است تأکید کرد: نحوه خدمات‌رسانی، فعالیت‌های اجتماعی - فرهنگی، طراحی فضاهای سبز، استفاده از المان‌های مفهومی - هنری و همین‌طور ایجاد فضاهای انتظار با بهره‌گیری از معماری مناسب، تأثیرات آرام بخشی داشته است به‌طوری‌که فکر می‌کنم مصداق تغییر فضای قبرستان به آرامستان در بهشت سکینه (س) تحقق‌یافته است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: تمامی کارکنان ستاد و اجرا، رئیس سازمان، معاونین، اعضای هیئت‌مدیره و شهردار کرج در تلاش هستند تا خدماتی مطلوب ارائه کنند و خوشبختانه در حال حاضر آرامستانی در شان شهر کرج شکل‌گرفته است.

زارع در بخش دیگری از تلاش و مجاهدت  طاهرین، راننده‌های حمل متوفی، کارکنان اداره متوفیات که در صف اول مقابله با کرونا در مدیریت شهری فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر ویژه داشت و گفت: کارکنان سازمان مدیریت آرامستان ها در صف مقدم مقابله با بیماری کرونا در مدیریت شهری در حال خدمت هستند و علی‌رغم میزان احتمال آلودگی بالا، با مدیریت دقیق، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه‌ریزی مناسب در این مجموعه کمترین آسیب را داشتیم که این نیز جای بسی خرسندی است.

وی یاد و خاطره شهید خدمت «محمد خمیس آبادی» مدافع خاموش و از کارکنان غسالخانه بهشت سکینه (س) که تیرماه امسال در حین خدمت به شهروندان در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت را گرامی داشت و گفت : امیدوار هستم در آینده نزدیک با کاهش روند بیماری روزهای روشنی در پیش باشد و برای همکارانم در این سازمان آرزوی سلامتی دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =