میدان کرج

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه زیباسازی میدان کرج ادامه دارد از یکسان‌سازی تابلوهای صنفی در این محدوده خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن اعلام این خبر گفت: برای چشم نواز کردن چهره شهری و همچنین احیای فضاهای عمومی، میدان کرج با اجرای طرح های زیبا سازی، نونوار شد.

وی با بیان اینکه زیبایی اِلمان ها و چشم اندازهای شهری نقش مهمی در ایجاد آرامش روانی شهروندان دارد، گفت: بازسازی المان واقع در خیابان شهید بهشتی و طراحی مجدد آن به شکل کبوتر خانه و همچنین نماسازی آن شامل سیمان کاری، اجرای در پوش‌های آجری و ایجاد خط آسمان منظم جهت نظم دهی به فضای شهری در بخش جنوبی خیابان شهید بهشتی به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: به منظور روان سازی ترافیک، جداسازی مسیر رفت و برگشت و ساماندهی نحوه تردد عابرین پیاده بیش از ۶۰ عدد بولارد (راه بند) در این محدوده نصب شده و رنگ آمیزی گاردریل های پل های حامی و شورا و میله های پرچم منصوب بر عرشه آنها به همراه ترمیم گل های اسلیمی فلزی بر روی آن تکمیل و نهایی شده است.

بضاعتی پور از اجرای طرح ساماندهی و یکسان سازی تابلوهای اصناف میدان کرج خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه در ظلع شمال شرقی میدان کرج در گذشته تکمیل شده و تلاش برای تداوم آن به منظور رفع نازیبایی ها و بی نظمی های بصری ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =