عباس زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: شفافیت مناسبات اداری با استقرار شهرداری الکترونیک امکان پذیر است. برای تحقق این مهم باید تلاش شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع در بازدید از بخش های مختلف شهرداری و سازمان فن آوری و اطلاعات، اظهار کرد: این سازمان از جمله سازمان های تخصصی شهرداری کرج است که با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان خود و بهره گیری از علم صاحبان نظر و اندیشه در قالب مشاور با درک نیاز مجموعه شهرداری و آگاهی از اهمیت استقرار شهرداری الکترونیک اقدام به شناسایی، پایش و ساخت بستر مناسب برای رسیدن به معیارهای شهر الکترونیک کرده است.

وی گفت: بی تردید دوران گذار از مرحله مدیریت مبتنی بر سیاق و روش گذشتگان و گام نهادن در مسیر مدیریت مبتنی بر تکنولوژی با دشواری های همراه خواهد بود که این سازمان با  این هدف برای هر چه بهتر شدن میزان سلامت و شفافیت مناسبات اداری حاکم بر شهرداری اقدام به طرحی و آماده سازی زیر ساخت مناسب برای رسیدن به شفافیت مطلوب کرده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: بی تردید تا رسیدن به این مهم مسیر طولانی در پیش داریم که امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر مجموعه مدیریت در همه حوزه ها و تعامل مناسب با  این سازمان زمان دست یابی به طرح شفافیت عملکرد کوتاه تر و مردم شهر کرج از پیامدهای خوب این دستاورد بزرگ بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =