مراسم درختکاری گلزار غربی کرج

مراسم درختکاری گلزار غربی کرج با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد و رئیس شورای اسلامی شهر در این مراسم، به اهمیت کاشت درخت در زندگی انسان اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد در مراسم درختکاری گلزار غربی، ضمن تاکید بر کاشت درخت از سوی همه شهروندان گفت: با توجه به مزیت های این مهم کاش به روزی برسیم که به اندازه هر انسان یک درخت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه درختان نیز حس دارند و باید علاوه بر کاشت در نگهداری آنها نیز کوشا باشیم، گفت: به لحاظ علمی ثابت شده که درختان به هنگام آتش سوزی با ریختن برگ های خود به زمین به مهار آتش کمک می کنند.

رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: باید از درختان مانند فرزندان خود نگهداری کنیم تا آینده فرزندانمان نیز در زمینه های محیط زیست و هوای پاک تامین باشد.

سلیم نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرداری نهادی درآمد هزینه است، تمام درآمدی که از سوی شهروندان بابت پرداخت عوارض دریافت می کند برای خدمت رسانی هزینه می کند.

وی ادامه داد: همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری موجب ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد و تمام تلاش مسئولان شهری کسب رضایت شهروندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =