خستو

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: هویت یک شهر در گرو المان هایی است که دلبستگی مردم را به آن شهر بیشتر می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو ظهر امروز در مراسم رونمایی از المان آتش‌نشان فداکار در کرج که در تقاطع میانجاده و خیابان  شهید بهشتی نصب شد، با اشاره به فقدان المان های شهری به ویژه در ساحت هنر، گفت: پس از تشکیل کمیسیون هنر در شورای اسلامی شهر کرج برای رفع این خلأ، کمیته ای از هنرمندان برجسته در سازمان سیما و منظر تشکیل شد و بررسی مراحل ساخت المان آتش نشان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: آتش نشانان سربازان گمنامی هستند که هیچ گاه رنج آن ها مشاهده نمی شود. شاید ساختمان آلومینیوم تا حدودی درد و رنج این جان برکفان را به مردم نشان داد و ما نیز به احترام آن ها تصمیم به طراحی و ساخت این المان گرفتیم. هویت یک شهر در گرو المان هایی است که دلبستگی مردم را به آن شهر بیشتر می کند.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس تجربه هایی که طی یکی دو سال اخیر به وجود آمد، تندیس هایی مانند مادر، پدر، دهقان فداکار و بخشی از سردیس مشاهیر ادبی ایران در کرج ساخته شد. 

خستو اضافه کرد: در حوزه فرهنگ و ایثار نیز تصمیم گرفته شده پروژه و سمپوزیوم مفهوم ایثار با سردیسی از فرماندهان برجسته لشگر ۱۰ حضرت سید الشهدا (ع) در کرج انجام شود و مسیر اجرایی شدن آن پیش برود؛ تلاش می کنیم تا پایان عمر شورای پنجم شاهد رونمایی از آن ها نیز باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =