تقدیر از بضاعتی پور

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کرج از رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای اجرای ۳۰ پروژه عمرانی خدماتی فضای سبز تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در مراسم تجلیل از کارشناسان و مدیران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج که ظهر دوشنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، شهردار کرج  و رئیس شورای شهر به نمایندگی از شورای پنجم از تلاش‌های پیمان بضاعتی پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج برای اجرای ۳۰ پروژه عمرانی خدماتی فضای سبز تجلیل کردند.

لازم به ذکر است با مدیریت ریاست سازمان و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی مدیران و کارشناسان و سبزبانان فضای سبز از سال ۹۶ فضای سبز عمومی شهر کرج رشد چشمگیری داشته و  از ۱۳ مترمربع به ۱۶.۵ مترمربع افزایش‌یافته است.

توسعه جنگل‌کاری و فضای سبز پیرامونی شهر در اراضی جنوب غربی شهر (جاده قزل‌حصار) و مرکز دفن حلقه دره و حوالی فرودگاه پیام و دهکده  باغستان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

همچنین ۱۵ پارک جدید به مجموعه پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج در مناطق دهگانه اضافه‌شده که از این تعداد ۱۱ پارک در مناطق غیر برخوردار قرار دارد.

پارک همگام در خط چهار حصار، مهر، مادران شهید، روشندلان، گذر سبز باغستان، بهارستان، گذر سبز حاشیه رودخانه کرج، پارک  امید، هاشمی و پارک ایران کوچک در مرکز شهر و بهسازی و ساماندهی ۱۲ کیلومتر فضای سبز حاشیه اتوبان یعنی از عوارضی قدیم تا ورودی بهشت سکینه (س) ازجمله پروژه‌هایی است که طی سه سال گذشته در کرج به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =