.........

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج بر نقش پژوهش و ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های نوین آتش‌نشانی تاکید کرد.

حمید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، گفت: یکی از اصول بنیادی ارتقاء ایمنی شهر، بهره گیری از پژوهش در سازمان های مختلف شهرداری به ویژه سازمان آتش نشانی است.

وی ادامه داد: ایستگاه های آتش نشانی از جمله مراکز مهم و حیاتی خدمات رسانی در شهرها هستند که نقش مهمی در تأمین ایمنی و آسایش شهروندان و توسعه شهرها دارند، بر همین اساس جا نمایی درست ایستگاه ها و تجهیزات ایمنی با توجه به پژوهش به منظور نزدیک شدن به استانداردها امری ضروری به شمار می‌رود.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج همچنین به اهمیت آموزش به روز آتش نشانان اشاره کرد و گفت: همکاری اداره آموزش شهرداری کرج با سازمان آتش نشانی می‌تواند در تحقق این مهم تاثیر بسزایی داشته باشد.

قاسمی ایمنی شهری با بهره گیری از فناوری های نوین آتش نشانی جهت پیشگیری از حریق و حوادث را مهم ارزیابی کرد و افزود: اداره آموزش شهرداری این آمادگی را دارد تا با همکاری با سازمان های تابعه در توسعه شهر با روش های استاندارد را با کیفیت و سرعت مطلوب تری ممکن کند.

وی اضافه کرد: سال جاری رویکرد این اداره در بحث پژوهش و آموزش جدی تر است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج با اشاره به اینکه موضوعات آموزشی را در قالب آموزش ضمن خدمت برگزار می کنیم تا همکاران با انگیزه بیشتری در این مباحث شرکت کنند، گفت: در موضوعات پژوهشی نیز هر ظرفیتی داشته باشیم در اختیار سازمان قرار می دهیم تا سطح ایمنی شهر را توسعه دهیم.

قاسمی به اقدامات گسترده و مطلوب سازمان اشاره کرد و گفت: برگزاری اولین کنفرانس ملی تخصصی تکنولوژی های نوین ایمنی آتش نشانی از جمله اقدامات این سازمان است که به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی محورهای اصلی این کنفرانس را پایش و ارزیابی عوامل سخت و زیان آور محیط کار آتش نشانی، فرهنگ ایمنی شهری، شاخص های نوین ارزیابی ریسک در آتش نشانی، تکنولوژی و روش های نوین در عملیات آتش نشانی و فناوری های نوین در پیشگیری از حریق و حوادث ذکر کرد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج افزود: این اقدام نشان می دهد سازمان آتش نشانی کرج در ارتقای سطح ایمنی تلاش های مضاعفی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =