137

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از کسب رتبه اول منطقه در پاسخگویی به موارد عمرانی سامانه ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سید رضا فیض با اعلام این خبر گفت: این رتبه به دلیل عملکرد به موقع در رابطه با رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، پیگیری مستمر و همکاری با دیگر حوزه‌های اجرایی در رسیدگی به درخواست‌های مردمی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان حاصل شده است.

فیض خاطر نشان کرد: معاونت امور عمران و ترافیک منطقه ۵ با توجه به ارائه خدمات مطلوب و به موقع به درخواست‌های شهروندان در اسفندماه سال گذشته موفق به کسب عنوان اول و همچنین برای چندین ماه متوالی عنوان سومی در کل امور در بین مناطق شهرداری کرج در سامانه مردمی ۱۳۷ شده است .

وی ادامه داد: کسب این عنوان نشان دهنده فعالیت‌های مستمر همکاران درحوزه‌های مختلف اجرایی است که جای تشکر و قدردانی دارد .

این مسئول گفت: منطقه ۵ باتوجه به کثرت جمعیتی و تراکم بالای بافت‌های فرسوده، با تعداد تماس‌های بسیار زیاد با سامانه ۱۳۷ مواجه است که تلاش می شود با مدیریت صحیح به تمامی آنها رسیدگی و رضایت شهروندان کسب شود.

مدیر منطقه ۵ در پایان اظهار داشت: معاونت عمران منطقه طی این مدت انجام داد توانست عنوان برتری سامانه مردمی ۱۳۷ را در بخش‌های مختلفی شامل توزیع آسفالت، لکه گیری ،جدولگذاری و... کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =